42 évig tartó emberekkel való foglalkozás után…

chair.jpg

42 évig emberekkel foglalkozni nem könnyű, főképp akkor, ha a munkaközösség nem éppen a legszerencsésebb összetételű. Ennyi év után megengedhetem magamnak, hogy konstatáljam, a váltásom a tárgyak felé sodort. A szép tárgyak elvarázsolnak, nem lehet csalódni bennük, nem árulnak el, mindig állandók, biztosak. Ezért úgy döntöttem úgy, hogy hátralevő életemben régi műtárgyak, festmények, antik bútorok, lakásdekorációk felkutatásával és eladásával fogok foglalkozni. Nem volt nehéz a váltás, mert mindig érdekeltek, vonzottak a szép régi tárgyak. Igy nem sokat gondolkodtam, és belevágtam saját kis antik üzletem feltöltésébe. A legszebb, legérdekesebb bútorokat, Thonet székeket, asztalokat, retro lámpákat, dísztárgyakat sikerült beszereznem, melyek eladásra, új tulajdonosokra, gazdákra várnak. Amennyire a legjobb ízléssel, hozzáértéssel csak lehetett, igyekeztem a legjobbat kihozni az árufelhozatal terén. Új értelmet nyert életem, a szép tárgyak utáni kutatás, másokkal megosztani és átadni a tárgyak birtoklását, örömszerzést, mindennél többet ér. Sosem ér csalódás az örök szépség élvezetében, birtoklásában. Elérhetőségem a szlovák Bazos starozitnosti Dunajská Streda, magyarországi Savária galéria honlapján van. Ezzel sikerült a bebetonozott pedagógus mivoltomtól, ún. pedagógus diagnózistól megszabadulnom. Lehet, hogy van élet más területen is, csak én nem tudtam. Akik hozzám hasonló cipőben jártak, higgyék el nincs nagyobb boldogság, mint újra önmagunkra találni. Ezek szerint van lehetőség, a csodálatos tárgyak örök erőt adnak hátra levő életünk során.

3-reszes_mahagoni_betolhato_asztal_2.jpg

3-részes mahagóni betolható asztal

thonet_garnitura.JPG

Thonet garnitúra

indigokek_scheurich_padlovaza.JPG

Indigókék Scheurich padlóváza

hagymas_porcelan_fuszertarto.jpg

Hagymás porcelán fűszertartó 

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetakarigazis.blog.hu/api/trackback/id/tr5316204870

Lehet, akár igaz is

A blog az életből vett példákról, megtörtént esetekről, tapasztalatokról szól környezetünkkel, utazással, pedagógiával kapcsolatban, valamint kiállításokról, koncertekről, rendezvényekről.

Friss topikok

süti beállítások módosítása