Mit jelent nekem Dunaszerdahelyen lakva látni

kivagott_fak1.JPG

Nem tehetek róla, de karantén ide, karantén oda, talán még szembe tűnőbb a közvetlen közelemben, a szemem láttán történő környezetünket ért támadás, ez esetben az Észak II. Lakótelepen található szlovák tanítási nyelvű gimnázium telkén árválkodó néhány öreg fa kivágása a városi speciális egység emelőszerkezettel ellátott járművel. Nem vizsgáltam meg egész közelről a fák életkorát, mert úgy sem számított volna, mert már volt egy incidensem ezzel a városi osztaggal, amikor ugyanezen a lakótelepen értelmetlenül, indokolatlanul kivágtak két 2 darab 35 éves nyírfát a lakótömb bejárata előtt. Állítólag veszélyesek voltak, ami pedig nem igaz, ezt bizonyítani is lehet, mert nagyon egészséges csonk maradt a fa tövénél. Egyébként a lakótömb előtti fát nem a város ültette a város pénzén, hanem a lakók. Még a fákat ültető nevére is emlékszem, Bartalosnak hívták az illetőt, aki sajnos már nem él. Így nem volt, aki kiálljon az indokolatlan fakivágás ellen. Hiába fenyegetőztem, hogy csak a holttestemen át lehetnek fagyilkolók. Felhívtak egy kamu telefonszámot, hogy beszéljek a kamu bácsival, amit mérgem hevében meg is tettem. Fennhangon elmondtam, hogy ez a város további csúcsteljesítése, ahelyett, hogy minden létező öreg fát likvidál a városban, listavezető lett a fa nélküli városok között nem csak Szlovákiában, hanem európai viszonylatban is. További felháborító dolog, hogy a város eltulajdonította az általunk vett, általunk kifizetett vízzel öntözött gyönyörű nyírfáinkat, amelyekben évekig gyönyörködhettem minden egyes nap ezen a sivár dunaszerdahelyi lakótelepen. De hát kit érdekel ez? Az a fontos, hogy választásokkor mindent megígérnek, talán még fűt-fát is a város lakóinak. Lehet, hogy csak nekem nem! Mindenkit be lehet etetni a sok hazugsággal. Lehet, én nem vagyok a mindenki, a város szemében ne tán a senki? Egyre jobban sajnálom, hogy itt és ilyen környezetben kell élnem. Ja, hogy el ne felejtsem, a korábbi Dunaszerdahelyt ábrázoló írásomhoz csatolt fotók között vannak felvételek a szlovák t.ny. gimnázium kerítésénél található szemétkupacokról is. Először azt hittem, valakinek a fülébe jutott a városi atyafiak közül, és már siettek eltűntetni a szemetet. További érdekesség az ügy kapcsán, hogy a szlovák t.ny. gimnázium rendbe rakása telken belül a megye fennhatósága alá tartozik. Ezt onnan tudom, mikor boldogult pályafutásom alatt fákat kellett lebotoltatni, úgy kellett megrendelni a munkálatokat, mivel középiskolánk a megyéhez tartozott, máig is oda tartozik, épp ezért nem a város végezte a munkát. Lehet, hogy az igazgató karantén idején intézkedett? Minden elképzelhető, csak az nem, hogy nulla perc alatt tíz méteres fákban fogok gyönyörködni az erkélyemen.

kivagott_fak.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetakarigazis.blog.hu/api/trackback/id/tr4815569604

Lehet, akár igaz is

A blog az életből vett példákról, megtörtént esetekről, tapasztalatokról szól környezetünkkel, utazással, pedagógiával kapcsolatban, valamint kiállításokról, koncertekről, rendezvényekről.

Friss topikok

süti beállítások módosítása